понеділок, 20 квітня 2015 р.

А світ іде..

А світ іде, світ не чекає
Минає все: і радості й жалі,
Моя лиш пам’ять досі пам’ятає
Усмішку і застиглий біль.

Вона ще пам’ятає самоту,
І сльози всі пролиті пам‘ятає,
І не забуде в школі пустоту
Й урок останній ще її тримає.

В житті смертей багато ходить
Багато душ шукають свій причал,
Є серед них й мої герої,
А є й такі. Що й плакати не варт.

Мій світ не йде, мій світ чекає,
Чекає усмішок і Вашого тепла
Лише одного він не знає
Усмішки і тепла давно нема.

Я почекаю скільки треба,
Я буде вести в світі боротьбу.
Любити, памятати, вірити - потреба,
Яка тримає серце на плаву.

Нехай ще котяться сльозинки-роси,
Нехай життя готує ще удар.
Я заробила вже великий досвід
І я здолаю й цей життя удар.                            
                                                    
                                                   

    Б.Л. О

Немає коментарів:

Дописати коментар