вівторок, 12 січня 2016 р.

Кому ми довіряємо своє життя





Ми живемо у сучасному, технологічно розвиненому світі. Усі галузі життя невпинно прогресують. Розвиток освіти, сучасні технології покращують та вдосконалюють життя людини. Однак, не все так добре як хотілося . Я зупинюся на такій важливій галузі, як медицина.


Здавалося б, коли з'явилися нові методи лікування та діагностики, життя кожного з нас має бути у повній безпеці. На жаль, це не зовсім так. На власному прикладі я відчула, що наша країна дуже потребує хороших та кваліфікованих лікарів. Адже за їхню халатність я розплатилася власним здоров'ям. Мене досі дивує, як людина із дипломом лікаря може сплутати бронхіт і пневмонію. Протягом декількох тижнів я отримувала не ті препарати, а лікар наполегливо продовжувала лікувати мене від запалення легенів. Наслідки такого лікування я відчуваю і досі Дуже прикро, що ті, хто має стояти на сторожі життя, просто і легковажно його нищать.



Пам'ятаймо, що лікар це не той, хто одягає білий халат і має фонендоскоп на грудях, а той, хто має знання в голові та любов до інших людей у серці.

Немає коментарів:

Дописати коментар